Karczownica ISEKI Canycom CMX 227 // Umów się na pokaz // Autoryzowany Dealer
- Marka: ISEKI
- Model: ISEKI Canycom CMX 227
- Stan magazynowy: Dostępny
Karczownica Canycom CMX 227
Przekładnie napędzane są wałem.
Dzięki temu minimalizujemy zużycie, oraz mamy wyjątkowo łatwy system konserwacji tego elementu. Wystarczy sprężone powietrze, lub strumień wody, aby utrzymać układ jezdny w doskonałej kondycji.
Napęd na nóż, podobnie jak układ jezdny poprowadzony jest sztywnym wałem. Tu również trwałość w porównaniu z podobnymi maszynami jest nieporównywalnie większa.
Konserwacja jest łatwa i nie zabiera dużo czasu.
Jesteś zainteresowany maszyną? Umów się na pokaz!! Tel. 89 527 28 41 lub 507 550 577
Specyfikacja techniczna
SILNIK
Model silnika Subaru EH 65 Auto-Choke
Liczba cylindrów 2
Moc znamionowa silnika 16.4 kW / 22.0 PS
Obroty silnika 3150 rpm
Pojemność zbiornika paliwa 20 L
Napięcie akumulatora 12 V
SYSTEM TNĄCY
Szerokość koszenia 91 cm
Zakres wysokości koszenia 0-115 mm
Regulacja wysokości koszenia Manualna
Liczba wysokości koszenia 21
Liczba noży 1
PRZEKAZANIE NAPĘDU
Przekładnia Hydro-Gear BDR-319
Napęd 4WD
Prędkość maksymalna 14 km/h (tryb przejazdowy)
Prędkość maksymalna 8 km/h (tryb pracy)
Zdolność pokonywania wzniesień 25° / 55% wszystkie kierunki
WYPOSAŻENIE
Rodzaj fotela Komfortowy, z regulacją
Licznik motogodzin Tak
Załączanie przeniesienia napędu Elektromagnetyczne
Regulowana kolumna kierownicy
WYMIARY CAŁKOWITE
Rozmiar kół przednich 4.00-7“, 4PR
Rozmiar kół tylnich 17 x 8.00-8“, 4PR
Wymiary 1947 x 1020 x 860 mm
Waga 345 kg
Zalety:
- Wyjątkowo twarde i wytrzymałe końcówki noża. Zamontowane tak, aby przy kolizji poddały się, nie powodując uszkodzenia układu tnącego.
- Końcówkę noża możemy wymienić beż użycia narzędzi, bezpośrednio w terenie. Wystarczy mieć w schowku komplet zapasowych noży.
- Maszyna jest tak stabilna i mocna, że możemy nią karczować przerośniętą trawę, krzaki i drzewa, które tylko uda się obalić, najeżdżając na nie.
Cechy wyróżniające Canycom CMX 227 spośród konkurencyjnych maszyn:
- filtr powietrza umiejscowiony na szczycie silnika, dzięki czemu niezależnie od przechyłu, nie zalejemy filtra
- podwozie bez pasków, linek i innych awaryjnych elementów
- nóż przystosowany do kolizji z przedmiotami schowanymi w trawie
- mocny japoński silnik Subaru
- wygodna pozycja operatora
100 % produkcja japońska