Pojazd terenowy Cub Cadet 4X4 UTV Diesel // Wielozadaniowy// Super Promocja!! // Autoryzowany Dealer
- Marka: CUB CADET
- Model: Cub Cadet 4X4 UTV Diesel
- Stan magazynowy: Dostępny
Pojazd terenowy wielozadaniowy Cub Cadet 4X4 UTV Diesel
Bez względu na to, czego wymaga praca, Cub Cadet UTV spełni te warunki. Dzięki systemowi 4x4 na żądanie otrzymujesz napęd na cztery koła za jednym naciśnięciem przycisku. Dzięki niezależnemu zawieszeniu i regulowanym amortyzatorom oraz spawanej ramie i solidnemu mechanizmowi róznicowemu, niezależnie od tego, dokąd zmierzasz, będziesz podróżował wygodnie.
Silnik
UTV 4X4 Diesel wyposażono w silnik diesla YANMAR, który pracuje czysto, cicho i efektywnie. Silnik z bezpośrednim wtryskiem wytwarza stałą i równą moc niezależnie od wykonywanej pracy. Wyższa rezerwa momentu obrotowego silnika zapewnia większą moc
Zawieszenie
Niezależne zawieszenie wahaczowe zapewnia niesamowicie komfortową jazdę. Umożliwia przemierzanie nawet najbardziej wyzywających terenów w wyjątkowo komfortowych warunkach, jakie mogą zapewnić tylko najlepsze pojazdy użytkowe.
Napęd 4X4
Łatwe uruchomienie napędu 4X4 oraz zmianę napędu na 4X2 za pomocą przełącznika umieszczonego na kokpicie.
Przekładnia CVT
Napęd na 4 koła uruchamiany jest automatycznie po naciśnięciu przełącznika w kokpicie, gdy tylko zaistnieje taka potrzeba.
Ergonomia
Duża kierownica z miękkim pokryciem w połączeniu z mechanizmem zębatkowym redukuje wysiłek użytkownika i zwiększa jego komfort. Ergonomiczny kokpit jest wolny od zbędnych gadżetów i zawiera kuwetę do przechowywania.
Hamulce
Układ hamulcowy wykonano z hydraulicznych tarcz hamulcowych o średnicy 20 cm. Główny cylinder hamulca o zwiększonej pojemności i przewody hamulcowe wykonane ze stali nierdzewnej zapewniają pełną kontrolę i moc hamowania.
Blokada tylnego dyferencjału
Rozprowadza obroty równomiernie na oba tylne koła, dostarcza dodatkową moc, poprawia trakcję i kontrolę w każdych warunkach.
Dźwignia zmiany biegów HURST
Umożliwia wybór pomiędzy biegami w przód/neutralnym/ w tył i wolnymi biegami w przód.
23 cm prześwit pod pojazdem
W połączeniu z szerokim rozstawem kół i nisko umieszczonym środkiem ciężkości gwarantuje stabilną jazdę w najbardziej ekstremalnych warunkach.
Pełny przedni zderzak i płyty ślizgowe
Chronią zawieszenie i elementy układu jazdy w czasie pracy na trudnym terenie.
Większa ładowność
Duża pochylna skrzynia ładownicza z opcjonalnym podnośnikiem elektrycznym. Przystosowana do ciężkich zadań. Powierzchnia skrzyni ładowniczej przystosowana jest do przewozu palet EURO.
Dodatkowe wyposażenie ( opcjonalne ) Cub Cadet UTV 4X4 Diesel:
- Kabina do pojazdu UTV zawierająca dach i szybę przednią z wycieraczką;
- Zestaw nagrzewnicy połączony do systemu chłodzenia pojazdu ( instalacja na desce rozdzielczej );
- Drzwi i tylna szyba do kabiny;
- Kabina do pojazdu UTV wykonana z miękkiego tworzywa ( bez dopuszczenia do ruchu drogowego )
- Wciągarka elektryczna;
- Zespół przewodów. Wymagany przy osprzęcie elektrycznym;
- Szyba przednia z wycieraczką;
- Elektryczny podnośnik skrzyni ładunkowej
Dane techniczne:
SILNIK | 4x4 DIESEL | |||
Silnik | Yanmar Diesel, Modell 3TNV70 | |||
Pojemność silnika (cm 3) | 854 | |||
Moc nominalna (kW/min-1) | 16,4 / 3.600 | |||
Cylindry | 3 | |||
Pojemność zbiornika paliwa(l) | 21,5 | |||
Chłodzenie silnika | Chłodzenie cieczą, chłodnica z dużym wentylatorem z przodu | |||
UKŁAD NAPĘDOWY | ||||
Przekładnia | WD/CVT (Continuous Varable Transmission) na kokpicie przełącznik z 2WD do 4WD | |||
Prędkość (max) (km/h) | 0 - 40 | |||
Blokada dyferencjału | Za pomocą dźwigni | |||
Oś przekładni | W pełni zamknięta, smarowanie olejowe | |||
Dźwignia zmiany biegów | Dźwignia HURST (H-L-N-R) | |||
Opony i rozmiar kół | 25 x 10 x 12 / 25 x 11 x 12, 4 PR terenowe | |||
Promień skrętu | 4,05 m | |||
Wał PTO | - | |||
Układ elektryczny | ||||
Układ elektryczny | 12 V, uziemienie negatywne | |||
Alternator | 12 V - 65 A | |||
Wtyczka zasilania 12V | W kokpicie | |||
Konstrukcja urządzenia | ||||
Kąt nachylenia | 28° | |||
Szerokość osi (min./max.) | 1.269 / 1.358 mm | |||
Max. obciążenie pionowe w punkcie łączenia | 100 kg | |||
Zawieszenie | 4 regulowane amortyzatory Coil-over | |||
Skok sprężyny | 20 cm | |||
Hamulce | 20 cm hydrauliczne tarcze na wszystkich kołach | |||
Linki hamulcowe | Oplecione stalą nierdzewną | |||
Układ kierowniczy | Mechanizm zębatkowy, koła przednie | |||
Zdolność holowania | Bez hamulca: 750 kg, Z hamulcem: 1100 kg | |||
Skrzynia ładunkowa | stalowa, Dł.= 110 cm, Szer. = 131 cm, Wys. = 29 cm | |||
Ładowność skrzyni (max.) | Bez kabiny: 420 kg, z kabiną: 297 kg | |||
Rozstaw osi (cm) | 198 | |||
Prześwit pod ramą pojazdu | 23 cm | |||
Prześwit pod skrzynią załadunkową | 27 cm | |||
Max. kąt skrętu kół | 37° w prawo i w lewo | |||
Promień skrętu | 4,05 m | |||
KOMFORT | ||||
Schowek | Skrzynka narzędziowa | |||
Dopuszczenie do ruchu | Wszystkie elementy zainstalowane zgodnie z homologacją w krajach UE | |||
Wymiary (Dł. / Szer. / Wys.) (cm) | 314 / 162 / 198 | |||
Waga netto (kg) | 727 |