• Twój koszyk jest pusty!

Pojazd terenowy Cub Cadet 4X4 UTV Diesel // Wielozadaniowy// Super Promocja!! // Autoryzowany Dealer

89 999.00zł Netto: 73 169.92zł
  • Marka: CUB CADET
  • Model: Cub Cadet 4X4 UTV Diesel
  • Stan magazynowy: Dostępny




Pojazd terenowy wielozadaniowy Cub Cadet 4X4 UTV Diesel

Bez względu na to, czego wymaga praca, Cub Cadet UTV spełni te warunki. Dzięki systemowi 4x4 na żądanie otrzymujesz napęd na cztery koła za jednym naciśnięciem przycisku. Dzięki niezależnemu zawieszeniu i regulowanym amortyzatorom oraz spawanej ramie i solidnemu mechanizmowi róznicowemu, niezależnie od tego, dokąd zmierzasz, będziesz podróżował wygodnie.


Silnik

UTV 4X4 Diesel wyposażono w silnik diesla YANMAR, który pracuje czysto, cicho i efektywnie. Silnik z bezpośrednim wtryskiem wytwarza stałą i równą moc niezależnie od wykonywanej pracy. Wyższa rezerwa momentu obrotowego silnika zapewnia większą moc


Zawieszenie

Niezależne zawieszenie wahaczowe zapewnia niesamowicie komfortową jazdę. Umożliwia przemierzanie nawet najbardziej wyzywających terenów w wyjątkowo komfortowych warunkach, jakie mogą zapewnić tylko najlepsze pojazdy użytkowe.


Napęd 4X4

Łatwe uruchomienie napędu 4X4 oraz zmianę napędu na 4X2 za pomocą przełącznika umieszczonego na kokpicie.


Przekładnia CVT

Napęd na 4 koła uruchamiany jest automatycznie po naciśnięciu przełącznika w kokpicie, gdy tylko zaistnieje taka potrzeba.


Ergonomia

Duża kierownica z miękkim pokryciem w połączeniu z mechanizmem zębatkowym redukuje wysiłek użytkownika i zwiększa jego komfort. Ergonomiczny kokpit jest wolny od zbędnych gadżetów i zawiera kuwetę do przechowywania.


Hamulce

Układ hamulcowy wykonano z hydraulicznych tarcz hamulcowych o średnicy 20 cm. Główny cylinder hamulca o zwiększonej pojemności i przewody hamulcowe wykonane ze stali nierdzewnej zapewniają pełną kontrolę i moc hamowania.


Blokada tylnego dyferencjału

Rozprowadza obroty równomiernie na oba tylne koła, dostarcza dodatkową moc, poprawia trakcję i kontrolę w każdych warunkach.


Dźwignia zmiany biegów HURST

Umożliwia wybór pomiędzy biegami w przód/neutralnym/ w tył i wolnymi biegami w przód.


23 cm prześwit pod pojazdem

W połączeniu z szerokim rozstawem kół i nisko umieszczonym środkiem ciężkości gwarantuje stabilną jazdę w najbardziej ekstremalnych warunkach.


Pełny przedni zderzak i płyty ślizgowe

Chronią zawieszenie i elementy układu jazdy w czasie pracy na trudnym terenie.


Większa ładowność

Duża pochylna skrzynia ładownicza z opcjonalnym podnośnikiem elektrycznym. Przystosowana do ciężkich zadań. Powierzchnia skrzyni ładowniczej przystosowana jest do przewozu palet EURO.



Dodatkowe wyposażenie ( opcjonalne ) Cub Cadet UTV 4X4 Diesel:

  • Kabina do pojazdu UTV zawierająca dach i szybę przednią z wycieraczką;
  • Zestaw nagrzewnicy połączony do systemu chłodzenia pojazdu ( instalacja na desce rozdzielczej );
  • Drzwi i tylna szyba do kabiny;
  • Kabina do pojazdu UTV wykonana z miękkiego tworzywa ( bez dopuszczenia do ruchu drogowego )
  • Wciągarka elektryczna;
  • Zespół przewodów. Wymagany przy osprzęcie elektrycznym;
  • Szyba przednia z wycieraczką;
  • Elektryczny podnośnik skrzyni ładunkowej


Dane techniczne:


SILNIK4x4 DIESEL

SilnikYanmar Diesel, Modell 3TNV70
Pojemność silnika (cm 3)854
Moc nominalna (kW/min-1)16,4 / 3.600
Cylindry
Pojemność zbiornika paliwa(l)21,5 
Chłodzenie silnikaChłodzenie cieczą, chłodnica z dużym wentylatorem z przodu

UKŁAD NAPĘDOWY 

PrzekładniaWD/CVT (Continuous Varable Transmission) na kokpicie przełącznik z 2WD do 4WD
Prędkość (max) (km/h)0 - 40
Blokada dyferencjałuZa pomocą dźwigni
Oś przekładniW pełni zamknięta, smarowanie olejowe
Dźwignia zmiany biegówDźwignia HURST (H-L-N-R)
Opony i rozmiar kół25 x 10 x 12 / 25 x 11 x 12, 4 PR terenowe
Promień skrętu4,05 m
Wał PTO-

Układ elektryczny 

Układ elektryczny12 V, uziemienie negatywne
Alternator12 V - 65 A
Wtyczka zasilania 12VW kokpicie


Konstrukcja urządzenia

 

Kąt nachylenia28°
Szerokość osi (min./max.)1.269 / 1.358 mm
Max. obciążenie pionowe w punkcie łączenia100 kg
Zawieszenie4 regulowane amortyzatory Coil-over
Skok sprężyny20 cm
Hamulce20 cm hydrauliczne tarcze na wszystkich kołach
Linki hamulcoweOplecione stalą nierdzewną
Układ kierowniczyMechanizm zębatkowy, koła przednie
Zdolność holowaniaBez hamulca: 750 kg, Z hamulcem: 1100 kg
Skrzynia ładunkowastalowa, Dł.= 110 cm, Szer. = 131 cm, Wys. = 29 cm
Ładowność skrzyni (max.)Bez kabiny: 420 kg, z kabiną: 297 kg
Rozstaw osi (cm) 198
Prześwit pod ramą pojazdu 23 cm
Prześwit pod skrzynią załadunkową 27 cm
Max. kąt skrętu  kół 37° w prawo i w lewo
Promień skrętu 4,05 m

KOMFORT 

SchowekSkrzynka narzędziowa
Dopuszczenie do ruchu Wszystkie elementy zainstalowane zgodnie z homologacją w krajach UE
Wymiary (Dł. / Szer. / Wys.) (cm) 314 / 162 / 198
Waga netto (kg) 727


Silnik Diesla 3-cylindrowy o mocy 22 KM renomowanej japońskiej firmy YANMAR

GWARANCJA DO 3 LAT!!!


100 % - PRODUKCJA  AMERYKAŃSKA!!!

Napisz recenzję

Uwaga: HTML nie jest dozwolony!
    Zła           Dobra